Tilsagn om indskrivning af navngivne ph.d.-studerende

Hvis ansøgningen inkluderer navngiven ph.d.-studerende, skal hovedansøger indhente tilsagn hos den relevante ph.d.-programleder om, at den pågældende kandidat vil kunne indskrives som ph.d.-studerende, hvis bevilling opnås.

Følgende bilag skal sendes til den relevante ph.d.-programleder (med Anna Plaskett, Minna Elo og Anne Marie Pahuus cc.) senest 3 uger før selve ansøgningsfristen:

• Min. 2 og max 5 siders projektbeskrivelse formuleret af den navngiven ph.d.-kandidat selv.
  • kandidatens cv
  • eksamensudskrifter og gradsbeviser
  • projektskitse til den del af forskningsprojektet, som den ph.d.-studerende skal indgå i
  • Dokumentation for engelskkundskaber svarende til Engelsk på B-niveau fra et dansk gymnasium.

Hvis kandidaten godkendes, vil hovedansøgeren herefter modtage en tilsagnsskrivelse fra ph.d.-skoleleder Anne Marie Pahuus.

Ph.d.-programledere:

Education & Learning
Hanne Kirstine Adriansen:
hka@edu.au.dk

Didactics
Lars Emmerik Damgaard Knudsen:
lada@edu.au.dk

Ph.d.-administrationen

Anna Louise Dolan Plaskett:
plaskett@au.dk

Minna Elo: