Tomas Breddam ny campuskoordinator

Tomas Breddam, ledende HR-partner, ACA, Emdrup

I forbindelse med at Per Lindblad overgår til at være fuldtidsleder af Aarhus University Library (AUL) gennemføres en mindre justering af opgaver og ansvar på Campus Emdrup.

Campuskoordinator
Ledende HR-partner Tomas Breddam bliver ny campuskoordinator og skal i den forbindelse varetage eventuelle hastende koordineringsopgaver og være lokal kontaktperson mellem administrationscenteret og Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU). Tomas Breddam får i disse spørgsmål reference til administrationschef på Arts Ole Jensen.

Der oprettes desuden et husudvalg, hvor alle beboere på campus er repræsenteret. Udvalget ledes af campuskoordinatoren.

Bygningsdrift og -udvikling
Alle bygningsdrifts- og udviklingsopgaver vil fremover blive varetaget af Bygningsservice under bygningschef Lars Mitens ansvar. Lokal driftsinspektør er fortsat Susie Petersson.

I det byggeudvalg, der er nedsat i forbindelse med de aktuelle udbygningsplaner, vil bygningschefen såvel som instituttet være repræsenteret.