Så udskrives der valg til Institutforum på DPU

Der skal på instituttet vælges 7 VIP, 2 ph.d.-studerende, 3 studerende og 2 TAP.

Så udskrives der valg til Institutforum på DPU

Hvad skal du gøre først?
Du bør sikre dig, at du står på valglisten - ellers kan du hverken stemme eller stille op. Valglisterne ligger på valghjemmesiden. Der er frist for indsigelse mod listerne den 4. september kl. 12.

Hvis du vil stille op eller du vil stille en anden op?
Hvis du selv vil stille op eller opfordre en anden/andre til at stille op, så brug den blanket til kandidatopstilling, der ligger på valghjemmesiden.
Blanketten skal være indleveret til Valgsekretariatet, Lise Skanting
senest den 15. september, kl. 12.00.

Hvornår og hvordan skal du stemme?
Såfremt der ikke er fredsvalg i din valggruppe finder afstemningen sted i perioden 30. september til 7. oktober. Valget foregår elektronisk. Alle stemmeberettigede vil modtage en mail, som indeholder et link til stemmesedlen i den valggruppe, som pågældende tilhører.

Hvor kan jeg få mere at vide?
Læs valgcirkulæret og tidsplanen på valghjemmesiden. Det vil give dig mere præcis info om, hvad du skal gøre. Du kan også kontakte Valgsekretariatet ved Lise Skanting.

Se mere om valggrupper og tidsplan på http://edu.au.dk/om-dpu/valg/ som løbende opdateres jf. tidsplanen.