Rektor Brian Bech Nielsen besøger Arts d. 23. august kl. 11-12

I august 2022 påbegynder Brian Bech Nielsen en ny 5-årig rektorperiode på Aarhus Universitet, og i den anledning er der planlagt besøg på universitetets fakulteter og i administrationen.

Rektor vil til arrangementet give sit syn på nogle af universitetets indsatsområder, muligheder og udfordringer. Herudover vil der være god tid til dialog og diskussion.

Besøget på ARTS finder sted tirsdag 23. august kl. 11.00-12.00 i hhv. ”Store Juridiske auditorium” (1343-275) i Aarhus og D169 i Emdrup eller via Zoom. Vær opmærksom på, at spørgsmål og kommentarer fra deltagere i de to auditorier prioriteres over bidrag fra deltagere via Zoom.

TILMELD DIG HER senest den 18. august. Tilmelding er nødvendigt pga. et begrænset antal pladser i de to auditorier, som fordeles efter først-til-mølle-princippet. Zoom-link sendes en time før mødet til de deltagere, der har tilmeldt sig.

Vi opfordrer alle til at deltage fysisk.