Mette Rolan-Kjærsgaard

Overflyttet fra ACA Kommunikation til DPUs Sekretariat. Per 15/5/24. Campus Aarhus

Jeg er uddannet cand.comm. i journalistisk fra RUC. Jeg har tidligere arbejdet på et stort dagblad, på en tv-station, og et modeblad. De sidste mange år har jeg dog været ansat på RUC, først som ekstern lektor i journalistik, og siden som redaktør på universitetsavisen RUCPAPER og universitetsradioen RUCLYD. Så jeg har lidt erfaring med universitetsverdenen.

Privat: Vinterbarn, årgang 1980, mor til to: Aya på 12 og Marlon på 7. Gift med Jessie, der er flyttet til Danmark fra Texas prærieland. Vi bor på Frederiksberg i en lidt for lille lejlighed med alt for meget LEGO og en hel masse bøger.

Funfact: Jeg dukkede på et tidspunkt op som ”ekspert i Buffy the Vampire Slayer”, når man googlede mig.