Jubilæums- og afskedsreception for Arne Kjær torsdag den 31. august fra kl. 14

DPU inviterer derfor nuværende og tidligere kolleger til deltagelse i Arnes jubilæums- og afskedsreception.

Kære alle

Arne Kjær kan fejre 40 års jubilæum i Statens tjeneste den 1. september 2023. Samtidig har Arne valgt at stoppe som lektor på DPU, Campus Aarhus ved udgangen af august 2023 for at overgå til en stilling som lektor emeritus.

Arne har i alle årene været ansat på Aarhus Universitet – og gennem tiden varetaget forskellige funktioner på universitetet – bl.a. som adjunkt/lektor og studienævnsformand/-leder på Informationsvidenskab, som prodekan for uddannelse på Humaniora og som centerleder på Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier.

torsdag den 31. august

fra kl. 14 til kl. 16 i lokale 1483-134, Jens Chr. Skous Vej 4, 8000 Aarhus C.

Der vil blive serveret et let traktement til receptionen, og af hensyn til det praktiske arrangement modtager vi gerne din tilmelding senest søndag den 20. august 2023 på https://events.au.dk/jubilaeums-ogafskedsreceptionforarnekjaer31082023

Claus Holm
Institutleder