CVR-nummeret på dit rejseforsikringskort skal være 31119103

Tjek, om der står det rigtige CVR-nummer på dit rejseforsikringskort.

Kære alle på IUP

Hvis du har et rejseforsikringskort med CVR-nummer: 31119103, skal du intet foretage dig. Har du derimod et forsikringskort med et andet CVR-nummer, skal du forny det.

AU har kun ét CVR.nr.
Selvom Aarhus Universitet (AU) i dag kun har ét fælles CVR-nummer, står de gamle CVR-numre stadig på en del forsikringskort.

Hvis der på dit forsikringskort ikke står CVR-nummer: 31119103, skal du udskiftet kortet med det samme. Det kan nemlig skabe store problemer for dig, hvis AU’s officielle CVR-nummer ikke passer med dét CVR-nummer, der står på dit forsikringskort. Eksempelvis når du rejser til USA, eller når uheldet er ude.

Sådan gør du – kort fortalt

• Du skal blot udfylde denne blanket. BEMÆRK Blanketten kræver, at der er installeret Adobe Reader på din computer. Kontakt din IT-support, hvis du ikke har Adobe Reader installeret.
  • Aflever eller mail blanketten til Mette Greve meg@dpu.dk eller Britta Skou britta@dpu.dk bygning D lokale 357, hvorefter Hanne Løngreen eller Mette Mejlvang kan underskrive blanketten.

• Med den udfyldte blanket i hånden, kan du hente og underskrive dit nye forsikringskort det hos Mette Greve og Britta Skou bygning D lokale 357.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Omstilling tlf.: 87 15 00 00.

Eller sende en e-mail til: Rejser@adm.au.dk

-------------------------------------------------------------------------------

Do you have the correct insurance card?
If your travel insurance card has the CVR number: 31119103, nothing needs to be done. However, you must renew your insurance card if it has a different CVR number.

AU has only one CVR number
Even though Aarhus University (AU) only has one CVR number today, old CVR numbers can still be found on several insurance cards.

If the CVR number 31119103 is not on your insurance card, then you must renew it immediately. It can create serious problems for you if the CVR number on your card does not match AU’s official number, e.g. if you travel to the USA or in case of an accident.

How to renew - outline

• Just fill in this form. Please notice you need to have Adobe Reader installed. Please contact you IT-support for further information.
  • Give or mail the form to Mette Greve meg@dpu.dk or Britta Skou Britta@dpu.dk, building D, room 357 then Hanne Løngreen or Mette Mejlvang will sign it.
  • With the completed form in hand, you can pick up and sign your new insurance card at Mette Greve and Britta Skou’s, building D, room 357.

Questions?
If you have any questions you are welcome to contact Switchboard by phone: 87 15 00 00.

Or send an e-mail to: Rejser@adm.au.dk