Arts' beredskabsgruppe skal have indmeldinger om smittede medarbejdere og studerende

Fakultetsledelsen på Arts har nedsat en beredskabsgruppe, som har til opgave at modtage indmeldinger om smittede medarbejdere og studerende og være knudepunkt i forhold til at formidle information herom til institutter og iværksætte og koordinere påkrævede handlinger internt på fakultetet, universitetet eller i forhold til myndigheder.

Studerende udfylder og sender AU’s corona-blanket. Blanketten modtages af Arts Studier, som informerer Corona-beredskabsgruppe, Arts via fællespostkassen Coronaberedskabsgruppe, Arts.

Medarbejdere kontakter nærmeste afdelingsleder/institutsekretariatsleder.

Se den fulde information om retningslinjerne på Arts her

Guidelines for what to do if staff and students at the Faculty of Arts test positive for COVID-19 (in English)

For seneste nyt

Se siden Information til undervisere på Arts i forbindelse med coronasituationen, som løbende opdateres.

In English: Information for the teaching staff at the faculty of Arts in connection with Covid-19 (site updated regularly).