Anders Enok Kristiansen

Personaleadministrativ medarbejder i Sekretariatet. Per 1/4/24. Campus Emdrup

Fra 1. april til 31. juli 2024 vil jeg være at finde i Sekretariatet, hvor jeg særligt skal beskæftige mig med personaleadministrative opgaver samt lokaleadministration.

Jeg ser frem til at blive en del af Sekretariatet og samtidig skabe gode samarbejdsrelationer på tværs af instituttet.

Som tidligere studerende på Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse er jeg glad for at være tilbage på DPU. Jeg er uddannet Cand. Pæd. I Pædagogisk Antropologi og har siden min uddannelse arbejdet som koordinator/projektleder og projektchef indenfor det boligsociale felt samt som afdelingsleder og daglig leder på dagtilbudsområdet.

Privat slår jeg mine folder i Espergærde, hvor jeg bor sammen med min hustru Majbrit og mine børn Luie og Becca. Mine interesser inkluderer blandt andet vin og mindfulness.