Ordinær generalforsamling i Personaleforeningen
På Campus Emdrup.
Oplysninger om arrangementet
Tidspunkt
Sted
Lokale D118
Dagsorden:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning for perioden fra sidste ordinære generalforsamling til dato.
3. Fremlæggelse af regnskab for sidste regnskabsår.
4. Indkomne forslag: - Bestyrelsen stiller forslag om afvikling af Personaleforeningen Emdrupborg, se vedhæftede kommentarer.
5. Fastsættelse af kontingent
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
a. I ulige år vælges 3 bestyrelsesmedlemmer, heriblandt formand og kasserer.
I lige år vælges 4 bestyrelsesmedlemmer.
b. Mindst to suppleanter vælges hvert år.
c. Revisor vælges for 2 år i de ulige år.
d. Revisorsuppleant vælges hvert år.
7. Nedsættelse af udvalg såfremt dette skønnes nødvendigt eller formålstjenligt.
8. Eventuelt
Yderligere forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før afholdelsen, i.e. 25. september og sendes til mariannebjansson@gmail.com
Pbv Marianne Jansson