Anvendelsesfokuseret pædagogisk forskning – betydning og alternativer
Dansk pædagogisk tidsskrift (DpT) og Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) inviterer til debatmøde med forfattere til temaet i nr. 3/2012.
Oplysninger om arrangementet
Tidspunkt
Sted
Lokale A222, Festsalen, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Temaet foldes ud ved oplæg af:
- Peter Østergaard Andersen: Om at anvende beskrivelser og beskrive anvendelser
- Bodil Øster: Udsat for evidens. Rapport fra et pædagogisk projekt under sundhedsøkonomisk lup
- Maja Plum: Mellem Kindergarten og Howard Garden. En historie om viden der vinder an i den danske daginstitution
- Annegrethe Ahrenkiel: Viden og forandring – uden quick fix
Forfatterne præsenterer deres bidrag og diskuterer emnet med hinanden og med deltagerne i en bestræbelse på at levendegøre temaet og videreudvikle det.
Der er fri adgang for alle interesserede
DpT nr. 3/12 vil kunne købes på stedet for 100 kr.
Yderligere oplysning om DpT og abonnement på www.dpt.dk