Afdelings-administratorer – generel administration (AAG) Charlotte Wilsbech Andersen: Afdeling for Pædagogisk Psykologi Charlotte Wilsbech Andersen: Afdeling for Fagdidaktik Else Thousig: Afdeling for Pædagogisk Filosofi og Generel Pædagogik Hanne Ryge Nielsen: Afdeling for Pædagogisk Sociologi Lise Wendelboe: Afdeling for Pædagogisk Antropologi Lise Wendelboe: Afdeling for Uddannelsesvidenskab
Afdelings-administratorer – uddannelse (AAU) Dan Fog Enevoldsen: Afdeling for Pædagogisk Psykologi Dan Fog Enevoldsen: Afdeling for Pædagogisk Filosofi og Generel Pædagogik Dan Fog Enevoldsen: Afdeling for Pædagogisk Sociologi Jonas Møller Pedersen: Afdeling for Uddannelsesvidenskab Katrine Brædder Andersen: Afdeling for Pædagogisk Filosofi og Generel Pædagogik Natasja Thandi Kappel Pedersen: Afdeling for Pædagogisk Antropologi Natasja Thandi Kappel Pedersen: Afdeling for Fagdidaktik
Administratorer Campus Aarhus Bolette Hansen og Susanne Hammer Samuelsen
Administrator for masteruddannelserne Sine Dybdal Madsen
Ansættelser og indstilling herom: VIP og TAP stillingsopslag: Charlotte Fisker Jensen DVIP og DTAP stillingsopslag: Charlotte Fisker Jensen Ansættelser uden opslag af DVIP på uddannelserne (dvs. eksterne lektorer, undervisningsassistenter og videnskabelige assistenter kun med udelukkende undervisningsportefølje): Charlotte Fisker Jensen Ansættelser uden opslag af videnskabelige assistenter til forskningsopgaver, TAP (herunder studentermedhjælpere), praktikanter og personer i løntilskudsordning: Afdelings-administratorerne Ansættelse af studentermedhjælpere i sekretariatet: Bolette Hansen (Aarhus), Else Thousig (Emdrup)
Ansættelsessamtaler videnskabelige og administrative stillinger (tovholder): Charlotte Fisker Jensen, Bolette Hansen (Aarhus)
Arbejdsmiljørepræsentant TAP: Lise Wendelboe
AV-udstyr (kameraudstyr, recordere mm.): udlånes af studentermedhjælperne i lok. A316, skriv evt. til dpu@edu.au.dk DPU, Aarhus: udlån af computer, adapter, diktafon: udlånes af studentermedh. i lok. 1483-532, skriv evt. til ekspedition.aarhus@edu.au.dk
E-fakturering, INDFAK: Maibritt Wraa Nielsen, Dan Fog Enevoldsen, Iben Nørgaard, Bolette Hansen (Aarhus)
DPU Service, leder af: Else Thousig
Emply Hire: (rekrutteringssystem): Charlotte Fisker Jensen, Christine Wernberg Dalhoff
Efteruddannelsesprogrammet (Dansk som 2. sprog): Sine Dybdahl Madsen
Forskningsstøtte (rådgiver for forskning og videnudveksling, samarbejdsaftaler, kontrakter): Henrik Nitschke og Stine Trentemøller
GDPR: Stine Trentemøller (forskning), Louise W. Jacobsen (uddannelser), Christine Wernberg Dalhoff (administrativt)
Gæsteforsker- og gæste-ph.d.-besøg (adgang, udstyr, opholdstilladelse mm): Iben Nørgaard
Hjemmesider: Afdelingsadministratorerne
Institutforum: Sekretær for: Stig Roesen
Institutledelsesmødet: Sekretær for: Stig Roesen
IT-udstyr: Ønsker du en ny computer, softwarelicenser eller andet IT-udstyr, sker bestillingen på itindkob@edu.au.dk (Heidi Madsen i Emdrup / i Aarhus via Bolette Hansen). Mindre bestillinger (under 500 kr.) kan ske direkte ved den opstillede computer i IT-afdelingens Servicedesk
Kaffebestilling til møder: Bestilles via dpu@edu.au.dk senest to arbejdsdage før. Studentermedhjælperne laver kaffe mm. til møder med mellem 5 og 25 deltagere. Ved flere end 25 deltagere bestiller de i kantinen. DPU, Aarhus: Bestilles via ekspedition.aarhus@edu.au.dk senest hverdagen før inden kl. 12.00. Studentermedhjælperne laver kaffe mm. til møder med færre end 25 deltagere. Ved flere end 25 deltagere og ALLE bestillinger med forplejning fra Studenterhusfonden ekspederes videre til Studenterhusfonden. Se i øvrigt Procedure for bestilling af forplejning til møder på DPU, Campus Aarhus.
Kopiering: Studentermedhjælperne i lok. A316 (dpu@edu.au.dk, tlf. 871 63553) (Emdrup), Studentermedhjælperne i lok. 1483-532 (Aarhus)
Konferencer,seminarer og lignende u. 25 personer: Kontakt din afdelingsadministrator herom
Persondataredaktører (MSK): Heidi Madsen, Lise Wendelboe, Charlotte Fisker Jensen
Ph.d.-afhandlinger, indlevering af: Ved forsvar i København indleveres til Maibritt Wraa Nielsen (Emdrup) / Ved forsvar i Aarhus indleveres til Minna Elo, ph.d.-administrator, Tåsingegade 3, bygning 1443-417, 8000 Aarhus C
Ph.d.-kurser og budgettering: Hanne Ryge Nielsen
PURE (forskningsdatabase): Lise Wendelboe (Emdrup), Susanne Hammer Samuelsen (Aarhus)
Receptioner: (f.eks. jubilæum, professortiltrædelse, fratrædelse og ph.d-forsvar): Else Thousig (Emdrup) og Bolette Hansen (Aarhus)
Rejseapp til DSB/Klippekort til Aarhus til møder og undervisning: Lea Uhlott Noval (lokale A307f) administrerer de digitale klippekort - eller bestil på klippekort@edu.au.dk
Samarbejds- og arbejdsmiljøudvalg, lokalt (LSAU): sekretariat Charlotte Wilsbech Andersen
Sekretær for institutleder: Stig Roesen
Sekretær for daglige ledelsesmøder: Stig Roesen
Sprogvask: Instituttets pulje til sprogvask af engelsksprogede artikler inden indsendelse til internationale publikationer administreres af Simon Rolls
TAP-repræsentant i Husudvalget Campus Aarhus: Bolette Hansen og Susanne Hammer Samuelsen
TAP-repræsentant i Husudvalget Emdrup: Louise W. Jakobsen og Christine Wernberg Dalhoff
TAP-repræsentant i Institutforum: Dan Fog Enevoldsen og Louise W. Jakobsen
TAP-repræsentant i Kantineudvalget: Christine Wernberg Dalhoff og Tina Hudlebusch
Tillidsrepræsentant AC-TAP: Else Thousig
Transskription: Simon Rolls formidler kontakt til studentermedhjælpere
Vip-O-Matic: Uddannelse og øvrige institutopgaver: Hanne Ryge Nielsen, Bolette Hansen og Charlotte Fisker Jensen. Timer på eksterne projekter: Henrik Nitschke
Uddannelseskonsulent: Louise Weinreich Jakobsen: Rådgivning vedr. uddannelserne, udarbejdelse af strategier, analyser og baggrundsrapporter, bistand ved ansættelser på uddannelserne
Administrationscenter Arts varetager opgaver, der kræver specialviden. Brug gerne forskningsprogramadministratorerne og de øvrige i DPU´s sekretariat som kontaktpersoner i forhold til ACA.