Det magiske øjeblik – kvalitativ analyse skridt for skridt

Bogreception med oplæg ved forfatterne Ulrik Brandi og Jonas Sprogøe.

Onsdag 20. november 2019,  kl. 16:15 - 18:00

Tagterressen, lokale A409a, DPU, Aarhus Universitet, Campus København, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Program:

Det magiske øjeblik - om det magiske ved kvalitativ analyse; oplæg ved forfatterne Ulrik Brandi og Jonas Sprogøe.

Kvalitativ analyse som middel til organisationsudvikling - potentialer og muligheder; oplæg ved professor Bente Elkjær

Bobler, knas og networking.

Bogen kan købes med 25% rabat.

Det magiske øjeblik – kvalitativ analyse skridt for skridt er en grundig introduktion til seks forskellige måder at gå til kvalitativ analyse på. Bogen introducerer til og guider dig skridt for skridt igennem to induk- tive, to deduktive og to abduktive analysestrategier. Den er krydret med eksempler og øvelser, så du får analysestrategierne helt ind un- der huden.

Bogen er skrevet af to garvede undervisere og vejledere, der har savnet en god, gedigen indføring i de mest elementære analysered- skaber. Med Det magiske øjeblik – kvalitativ analyse skridt for skridt i hånden får dine kvalitative analyser mere systematik, saft og kraft.

Ulrik Brandi er lektor i organisatorisk læring og forskningsprogram- leder på Aarhus Universitet.

Jonas Sprogøe er indehaver af konsulentfirmaet Bedre Praksis og ph.d. i organisatoriske læreprocesser fra Aarhus Universitet.

TILMELDING