Stadig ustabilt netværk flere steder
I slutningen af sidste uge slog der et lyn ned på Campus Emdrup. Det har medført en række problemer.
Nogle brugere vil stadig opleve, at de ikke kan komme på netværket – fx vil nogle medarbejdere ikke kunne komme på internettet, printe eller bruge deres fastnettelefon.
Der bliver arbejdet på sagen, og det forventes, at alt er oppe at køre igen i løbet af denne uge. AU IT Drift løser problemerne i en bygning ad gangen i alfabetisk rækkefølge.
Følg med på http://www.driftstatus.au.dk/
Hvad skal jeg gøre, indtil netværket er oppe at køre igen?
Internet:
- Dele internet med din mobiltelefon.
- Arbejde i lokale A104, hvor det trådløse netværk virker.
Print:
- Printe på den lille printer i A107 (sort/hvid) eller printeren på gangen ved Helpdesk (A042).
Se hvordan du vælger en ny printer - Du kan gemme det, du vil printe, som en pdf på et USB-stik og sætte det i en printer.
Du er velkommen til at henvende dig i Helpdesk i lokale A017, hvis du oplever problemer.
Kontaktinformation
Helpdesk
Tuborgvej 164, lokale A017
support.edu.it@au.dk
Tlf. 8716 1370
Åbningstider:
Mandag - torsdag: 8.30 - 15.30 (fysisk åbent 8.30 - 14.00)
Fredag: 10.00 - 15.00 (fysisk åbent 10.00 - 14.00)